Przejdź do treści
chio logo
dragon ball logo gt

Chio Dragon Ball Karty do Gry Seria 3

Karty 16/16
Kompletna 100%
flaga polska

KARTY DO GRY - SERIA 3

Ostatnia seria kart Chio Dragon Ball GT przeznaczonych do gry, składała się z 16 sztuk. Zawierała bohaterów z anime Dragon Ball GT. Każda karta opisana była poziomem mocy (od 1 do 4), energią KI, oraz Życiem, jakim dysponował nasz wojownik.

1. Chibi Son Goku

Previous
Next

2. Chibi Son Goku SSJ

Previous
Next

3. Chibi Son Goku SSJ2

Previous
Next

4. Son Goku SSJ4

Previous
Next

5. Vegeta

Previous
Next

6. Vegeta SSJ

Previous
Next

7. Vegeta SSJ2

Previous
Next

8. Bebi

Previous
Next

9. Bebi-Vegeta

Previous
Next

10. Golden Oozaru Bebi-Vegeta

Previous
Next

11. Son Goten

Previous
Next

12. Son Goten SSJ

Previous
Next

13. Trunks

Previous
Next

14. Trunks SSJ

Previous
Next

15. Gohan

Previous
Next

16. Gohan SSJ

Previous
Next

SPIS KART

1. Chibi Son Goku

Kolor: Niebieski

Poziom: 1/4

Energia KI: 60

Życie HP: 70

Renzoku Energy Dan – technika polegająca na ciągłym strzelaniu z rąk pociskami Ki. Efekt podobny jak przy użyciu karabinu maszynowego.

 

2. Chibi Son Goku SSJ
Kolor: Zielony

Poziom: 2/4

Energia KI: 130

Życie HP: 130

Kame Hame Ha – przy tej formie ataku wojownik składa ręce z tyłu, krzycząc „Kame Hame Ha” i wypuszcza pocisk z energią Ki.

3. Chibi Son Goku SSJ3
Kolor: Czerwony

Poziom: 3/4

Energia KI: 210

Życie HP: 220

Ryuken – Technika polega na wyskoku z uniesioną prawą ręką i skierowaniu w stronę przeciwnika energii Ki, co natychmiast powoduje śmierć zaatakowanego. Podczas ataki pojawia się cień smoka.

4. Son Goku SSJ4
Kolor: Żółty

Poziom: 4/4

Energia KI: 310

Życie HP: 320

Genki Dama – bardzo skuteczna technika używana przez Son Goku tylko w wyjątkowych sytuacjach. Ma ona jednak jedną wadę – długi czas kumulowania energii. Atakujący czerpie ją od wszystkich żywych organizmów na planecie, podnosząc obie ręce do góry.

5. Vegeta
Kolor: Niebieski

Poziom: 1/4

Energia KI: 60

Życie HP: 60

Bakuhatusha – technika polegająca na podniesieniu dwóch palców. Tak wykonany ruch wywołuje silną eksplozje na dużym obszarze.

6. Vegeta SSJ
Kolor: Zielony

Poziom: 3/4

Energia KI: 130

Życie HP: 120

Renzoku Energy Dan – technika polegająca na ciągłym strzelaniu z rąk pociskami Ki. Efekt podobny jak przy użyciu karabinu maszynowego.

7. Vegeta SSJ2
Kolor: Czerwony

Poziom: 3/4

Energia KI: 210

Życie HP: 210

Big Bang Attack – stosowana przez Vegetę technika polegająca na ułożeniu dłoni prostopadle do ramienia i wystrzeleniu pocisku KI.

8. Bebi
Kolor: Niebieski

Poziom: 1/4

Energia KI: 60

Życie HP: 50

Renzoku Energy Dan – technika polegająca na ciągłym strzelaniu pociskami Ki. Efekt podobny jak przy użyciu karabinu maszynowego.

9. Bebi Vegeta
Kolor: Czerwony

Poziom: 3/4

Energia KI: 220

Życie HP: 230

Final Flash – forma ataku podobna do Kame Hame Ha. Dłuższy jest jednak czas kumulowania energii oraz większa jest siła rażenia pocisku. Stosując tą technikę należy odchylić ręce do tyłu, a następnie je złączyć wystrzeliwując pocisk Ki.

10. Golden Oozaru Bebi-Vegeta
Kolor: Żółty

Poziom: 4/4

Energia KI: 300

Życie HP: 310

Mouth Blast – Jedyna technika, której używają Saiyan-jinowie (oraz Bebi, który wchłoną Vegetę), gdy są w postaci Oozaru. Polega na wypuszczeniu z paszczy strumienia niszczycielskiej energii Ki.

11. Son Goten
Kolor: Niebieski

Poziom: 1/4

Energia KI: 60

Życie HP: 70

Renzoku Energy Dan – technika polegająca na ciągłym strzelaniu pociskami Ki. Efekt podobny jak przy użyciu karabinu maszynowego.

12. Son Goten SSJ
Kolor: Zielony

Poziom: 2/4

Energia KI: 140

Życie HP: 150

Kame Hame Ha – przy tej formie ataku wojownik składa ręce z tyłu, krzyczy „Kame Hame Ha” i wypuszcza pocisk z energią Ki. Siła ciosu zależy od czasu trwania krzyku.

13. Trunks
Kolor: Niebieski

Poziom: 1/4

Energia KI: 70

Życie HP: 60

Renzoku Energy Dan – technika polegająca na ciągłym strzelaniu pociskami Ki. Efekt podobny jak przy użyciu karabinu maszynowego.

14. Trunks SSJ
Kolor: Zielony

Poziom: 2/4

Energia KI: 140

Życie HP: 140

Burning Attack – wojownik wyciąga ręce przed siebie i wykonuje magiczne gesty. Następnie z jego rozstawionych palców jest wystrzeliwany pocissk Ki.

15. Gohan
Kolor: Niebieski

Poziom: 1/4

Energia KI: 60

Życie HP: 60

Masenko – odmiana Kame Hame Ha wymyślona i stosowana przez Son Gotena. Od Kame Hame Ha różni się ułożeniem rąk poprzedzającym wystrzelenie pocisku (trzyma się je nad głową).

16. Gohan SSJ
Kolor: Zielony

Poziom: 2/4

Energia KI: 130

Życie HP: 140

Kame Hame Ha – przy tej formie ataku wojownik składa ręce z tyłu, krzyczy „Kame Hame Ha” i wypuszcza pocisk z energią Ki. Siła ciosu zależy od czasu trwania krzyku.