Chio Dragon Ball Z Karty do Gry Seria 1
Pierwsza seria kart Chio Dragon Ball służących do gry. Przedstawieni są tu bohaterowie znani z serialu animowane Dragon Ball Z. Każdy jest opisany mocą, poziomem oraz poziomem życia, jakim dysponują. Pod nazwą postaci jest opis techniki którą posługuje się dany wojownik w danej formie.
1. Son Goku
2. Son Goku SSJ
3. Son Goku SSJ2
4. Son Goku SSJ3
5. Son Gohan Normal
6. Gohan SSJ
7. Gohan SSJ2
8. Mistic Gohan
9. Future Trunks
10. Future Trunks SSJ
11. Future Trunks USSJ
12. Vegeta Normal
13. Vegeta SSJ
14. Majin Vegeta
15. Piccolo 1
16. Piccolo 2
17. Piccolo 3
18. Cell 1
19. Cell 2
20. Perfect Cell
21. Fat Buu
22. Ultimate Buu
23. Majin Buu
CHIO DRAGON BALL SPIS KART
1. Son Goku
Kolor: Niebieski
Poziom: 1/4
Energia KI: 50
Życie HP: 60
TECHNIKA:
Kiaiho – forma ataku bez widocznych ruchów ciała. Energia emitowana oczami lub wyzwalana w rękach odrzuca przeciwnika do tyłu.
2. Son Goku SSJ
Kolor: Zielony
Poziom: 2/4
Energia KI: 130
Życie HP: 120
TECHNIKA:
Renzoku Energy Dan – technika polegająca na ciągłym strzelaniu pociskami Ki. Efekt podobny jak przy użyciu karabinu maszynowego.
3. Son Goku SSJ2
Kolor: Czerwony
Poziom: 3/4
Energia KI: 200
Życie HP: 190
TECHNIKA:
Kame Hame Ha – przy tej formie ataku wojownik składa ręce z tyłu, krzyczy „Kame Hame Ha” i wypuszcza pocisk z energią Ki. Siła ciosu zależy od czasu trwania krzyku.
4. Son Goku SSJ3
Kolor: Żółty
Poziom: 4/4
Energia KI: 50
Życie HP: 60
TECHNIKA:
Genki Dama – bardzo skuteczna technika używana przez Son Goku tylko w wyjątkowych sytuacjach. Ma ona jedną wadę – długi czas kumulowania energii. Atakujący czerpie ją od wszystkich żywych organizmów na planecie podnosząc obie ręce do góry.
5. Son Gohan Normal
Kolor: Niebieski
Poziom: 1/4
Energia KI: 40
Życie HP: 50
TECHNIKA:
Generic Ki Blast – Podstawowa technika polegająca na wyzwoleniu energii Ki z własnych rąk.
6. Gohan SSJ
Kolor: Zielony
Poziom: 2/4
Energia KI: 120
Życie HP: 110
TECHNIKA:
Renzoku Energy Dan – technika polegająca na ciągłym strzelaniu pociskami Ki. Efekt podobny jak przy użyciu karabinu maszynowego.
7. Gohan SSJ2
Kolor: Czerwony
Poziom: 3/4
Energia KI: 210
Życie HP: 200
TECHNIKA:
Masenko – odmiana Kame Hame Ha wymyślona i stosowana przez Son Gotena. Od Kame Hame Ha różni się ułożeniem rąk poprzedzającym wystrzelenie pocisku (trzyma się je nad głową).
8. Mistic Gohan
Kolor: Żółty
Poziom: 4/4
Energia KI: 240
Życie HP: 250
TECHNIKA:
Kame Hame Ha – przy tej formie ataku wojownik składa ręce z tyłu, krzyczy „Kame Hame Ha” i wypuszcza pocisk z energią Ki. Siła ciosu zależy od czasu trwania krzyku.
9. Future Trunks
Kolor: Niebieski
Poziom: 1/4
Energia KI: 50
Życie HP: 50
TECHNIKA:
Generic Ki Blast – Podstawowa technika polegająca na wyzwoleniu energii Ki z własnych rąk.
10. Future Trunks SSJ
Kolor: Zielony
Poziom: 2/4
Energia KI: 110
Życie HP: 110
TECHNIKA:
Renzoku Energy Dan – technika polegająca na ciągłym strzelaniu pociskami Ki. Efekt podobny jak przy użyciu karabinu maszynowego.
11. Future Trunks USSJ
Kolor: Czerwony
Poziom: 3/4
Energia KI: 190
Życie HP: 180
TECHNIKA:
Burning Attack – wojownik wyciąga ręce przed siebie i wykonuje magiczne gesty. Następnie z jego rozstawionych palców jest wystrzeliwany pocisk Ki.
12. Vegeta Normal
Kolor: Niebieski
Poziom: 1/4
Energia KI: 60
Życie HP: 50
TECHNIKA:
Bakuhatusha – technika polegająca na podniesieniu dwóch palców. Tak wykonany ruch wywołuje silną eksplozje na dużym obszarze.
13. Vegeta SSJ
Kolor: Zielony
Poziom: 2/4
Energia KI: 120
Życie HP: 120
TECHNIKA:
Big Bang Attack – stosowana przez Vegetę technika polegająca na ułożeniu dłoni prostopadle do ramienia i wystrzeleniu pocisku KI.
14. Majin Vegeta
Kolor: Czerwony
Poziom: 3/4
Energia KI: 190
Życie HP: 190
TECHNIKA:
Final Flash – forma ataku podobna do Kame Hame Ha. Dłuższy jest jednak czas kumulowania energii oraz większa jest siła rażenia pocisku. Stosując tą technikę należy odchylić ręce do tyłu, a następnie je złączyć wystrzeliwując pocisk Ki.
15. Piccolo 1
Kolor: Niebieski
Poziom: 1/4
Energia KI: 60
Życie HP: 40
TECHNIKA:
Eye Lazer – szybka i precyzyjna forma ataku. Polega na wystrzeleniu z oczu wiązki energii w stronę przeciwnika.
16. Piccolo 2
Kolor: Zielony
Poziom: 2/4
Energia KI: 110
Życie HP: 100
TECHNIKA:
Chobakuretsumaha – technika silnego ataku polegająca na ułożeniu rąk przed klatką piersiową, skumulowaniu pomiędzy nimi energii i wystrzeleniu pocisku Ki.
17. Piccolo 3
Kolor: Czerwona
Poziom: 3/4
Energia KI: 180
Życie HP: 200
TECHNIKA:
Makankosappo – Atak polecający na wystrzeleniu dwóch pocisków z położonych na czole palców wskazującego i środkowego. Jeden z pocisków leci prosto, zaś drugi wiruje wokół niego, co umożliwia przebicie nawet najmocniejszych zbroi.
18. Cell 1
Kolor: Niebieska
Poziom: 1/4
Energia KI: 60
Życie HP: 60
TECHNIKA:
Kienzan – Podniesienie jednej ręki przez wojownika powoduje wytworzenie się płaskiego dysku energetycznego o bardzo ostrym i cienkim ostrzu.
19. Cell 2
Kolor: Zielony
Poziom: 2/4
Energia KI: 90
Życie HP: 120
TECHNIKA:
Makankosappo – Atak polecający na wystrzeleniu dwóch pocisków z położonych na czole palców wskazującego i środkowego. Jeden z pocisków leci prosto, zaś drugi wiruje wokół niego, co umożliwia przebicie nawet najmocniejszych zbroi.
20. Cell 3
Kolor: Czerwony
Poziom: 3/4
Energia KI: 160
Życie HP: 210
TECHNIKA:
Kame Hame Ha – przy tej formie ataku wojownik składa ręce z tyłu, krzyczy „Kame Hame Ha” i wypuszcza pocisk z energią Ki. Siła ciosu zależy od czasu trwania krzyku.
21. Fat Buu
Kolor: Niebieski
Poziom: 1/4
Energia KI: 40
Życie HP: 70
TECHNIKA:
Henka Beam – technika stosowana przez Buu polegająca na transformacji przeciwnika w cukierek lub czekoladkę, zjedzeniu go, a następnie przejęciu jego energii.
22. Ultimate Buu
Kolor: Zielony
Poziom: 2/4
Energia KI: 80
Życie HP: 130
TECHNIKA:
Makankosappo – Atak polecający na wystrzeleniu dwóch pocisków z położonych na czole palców wskazującego i środkowego. Jeden z pocisków leci prosto, zaś drugi wiruje wokół niego, co umożliwia przebicie nawet najmocniejszych zbroi.
23. Majin Buu
Kolor: Czerwony
Poziom: 3/4
Energia KI: 190
Życie HP: 200
TECHNIKA:
Genocide attack – forma ataku polegająca na wystrzeleniu serii samonaprowadzających pocisków Ki.