Pokemon Metal Tazo Advanced Set 1 Cheetos 1-50
POKEMON METAL TAZO OPIS KOLEKCJI
Kapsle Pokemon Advanced Metal Tazo – Seria 50 krążków dodawana do chipsów Cheetos. Przedstawiały pokemony z 3 generacji (region Hoenn). Każdy z tazo oznaczany był typem danego pokemona, oraz jego atakiem, na drugiej stronie znajdowała się jego ewolucja oraz jej atak. Numeracja tej kolekcji zaczyna się od numeru 1, a kończy na 50. Następne serie kontynuują tę numerację.
1. Trecko / Grovyle
2. Grovyle / Sceptile
3. Torchic / Combusken
4. Combusken / Blaziken
5. Mudkip / Marshtomp
6. Marshtomp / Swampert
7. Poochneya / Mightyena
8. Zigzagoon / Linoone
9. Wurmple / Slicoon
10. Slicoon / Beautifly
11. Lotad / Lombre
12. Taillow / Swellow
13. Wingull / Pelipper
14. Kirlia / Gradevoir
15.Vigoroth / Slaking
16. Ninjask / Shedinja
17. Whismur / Loudred
18. Loudred / Exploud
19. Makuhita / Hariyama
20. Marill / Azumaril
21. Skitty / Delcatty
22. Mawile
23. Lairon / Aggron
24. Plusle / Minum
25. Volbeat
26. Gulpin / Swalot
27. Spoink / Grumpig
28. Spinda
29. Trapinch / Vibrava
30. Vibrava / Flygon
31. Cacnea / Cacturne
32. Swablu / Altaria
33. Seviper
34. Baltoy / Claydol
35. Lileep / Cradily
36. Anorith / Armaldo
37. Shuppet / Banette
38. Absol
39. Pichu / Pikachu
40. Pikachu / Raichu
41. Wynaut / Wobbuffet
42. Snorunt / Glalie
43. Sealeo / Walerin
44. Clamperl / Huntail
45. Huntail / Gorebyss
46. Luvdisc
47. Shelgon / Salamance
48. Latios & Latias
49. Kyogre
50. Groudon
ALBUM METAL TAZO
CHEESTER PROPONUJE GRĘ:
Łap TAZO!
Do gry potrzeba:
- Dwóch lub więcej graczy, ale możesz też grać samemu
- MAGNET BALL – piłka z magnesem
- Kartka i długopis
Zasady gry:
- Każdy gracz daje do gry co najmniej 5 TAZO
- Im więcej TAZO, tym ciekawsza gra
- Ułóżcie TAZO na stole lub podłodze
- Pierwszy gracz wybiera TAZO które chce złapać z podłogi
- Z odległości około 30 cm puszcza z góry piłkę, tak aby przykleił się do niej wybrany TAZO
- Piłkę z przyklejonym TAZO trzeba z powrotem złapać
- Jeśli złapałeś wybranego wcześniej TAZO, otrzymujesz 10 pkt.
- Jeśli złapałeś innego TAZO, otrzymujesz 5 pkt.
- Kolejka przechodzi na następnego gracza
Zwycięża ten, kto zbierze najwięcej punktów. Zwycięzca może losować w nagrodę po 1 TAZO z puli każdego gracza.
100 punktów
Do gry potrzeba:
- Minimum 2 graczy
- MAGNET BALL – Piłka z magnesem
- Kartka i długopis
Zasady gry:
- Każdy gracz daje do gry co najmniej 5 TAZO
- Im więcej TAZO, tym ciekawsza gra
- Ułóżcie TAZO na stole lub podłodze
- Ustalcie kolejność
- Gracz turla MAGNET BALL w kierunku wyrzuconych Tazo tak, aby do piłki przykleiło się ich jak najwięcej
- Liczcie punkty z TAZOSÓW, które przykleiły się do piłki
- Ilość punktów zależy od typu Pokemon lub Postaci
- Postaci liczycie według tabeli
- Kolejka przechodzi na następnego gracza
Zwycięża ten kto pierwszy zbierze 100 punktów. Możecie się umówić, że zwycięzca losuje w nagrodę po 1 TAZO z puli każdego gracza.
Wieża
Do gry potrzeba:
- Co najmniej dwóch graczy
Zasady gry:
- Każdy gracz daje do gry co najmniej 5 TAZO
- Im więcej TAZO, tym ciekawsza gra
- Na początku każdej kolejki gracze losują po 1 TAZO, którym będą rozbijać wieżę
- Pierwszy gracz rzuca wylosowanym TAZO w wieżę, tak, aby ją rozbić
- Sprawdza, które TAZO przewróciły się na drugą stronę
- W tabeli odczytuje, którego Pokemona pokonał
- Wygrane TAZO gracz zachowuje dla siebie
- Z pozostałych TAZO buduje wieżę dla następnego gracza
Wygrywa ten, kto pierwszy zebrał ostatnie TAZO z wieży. Możecie się umówić, że zwycięzca losuje w nagrodę po 1 TAZO z puli każdego gracza.
POKEMON ADVANCED - SPIS METAL TAZO
Przód: Trecko
Typ: Roślina
Atak: Szybki atak
Tył – Przemiana: Grovyle
Atak: Liść
Przód: Grovyle
Typ: Roślina
Atak: Liść
Tył – Przemiana: Sceptile
Atak: Liść
Przód: Torchic
Typ: Ogień
Atak: Dziobanie
Tył – Przemiana: Combusken
Atak: Podwójne kopnięcie
Przód: Combusken
Typ: Ogień
Atak: Podwójne kopnięcie
Tył – Przemiana: Blaziken
Atak: Rażące uderzenie
Przód: Mudkip
Typ: Woda
Atak: Szczeknięcie
Tył – Przemiana: Marshtomp
Atak: Wodna broń
Przód: Marshtomp
Typ: Woda
Atak: Wodna broń
Tył – Przemiana: Swampert
Atak: Strzał błotem
Przód: Poochneya
Typ: Ciemność
Atak: Gryzienie
Tył – Przemiana: Mightyena
Atak: Wycie
Przód: Zigzagoon
Typ: Normalny
Atak: Uderzenie głową
Tył – Przemiana: Linoone
Atak: Cięcie
Przód: Wurmple
Typ: Chrząśżcz
Atak: Strzał sznurem
Tył – Przemiana: Slicoon
Atak: Stwardnienie
Przód: Slicoon
Typ: Chrząszcz
Atak: Stwardnienie
Tył – Przemiana: Beautifly
Atak: Pochłanianie
Przód: Lotad
Typ: Woda
Atak: Deszczowy taniec
Tył – Przemiana: Lombre
Atak: Wodna rozgrywka
Przód: Taillow
Typ: Normalny
Atak: Atak skrzydłem
Tył – Przemiana: Swellow
Atak: Podwójna drużyna
Przód: Wingull
Typ: Woda
Atak: Ultradzwięki
Tył – Przemiana: Pelipper
Atak: Połknięcie
Przód: Kirlia
Typ: Psycho
Atak: Pogodny umysł
Tył – Przemiana: Gradevoir
Atak: Hipnoza
Przód: Vigoroth
Typ: Normalny
Atak: Harmider
Tył – Przemiana: Slaking
Atak: Amnezja
Przód: Ninjask
Typ: Chrząszcz
Atak: Pisk
Tył – Przemiana: Shedinja
Atak: Uraza
Przód: Whismur
Typ: Normalny
Atak: Usypiająca rozmowa
Tył – Przemiana: Loudred
Atak: Ciężkie stąpanie
Przód: Loudred
Typ: Normalny
Atak: Ciężkie stąpanie
Tył – Przemiana: Exploud
Atak: Odpoczynek
Przód: Makuhita
Typ: Walka
Atak: Strącenie
Tył – Przemiana: Hirayama
Atak: Silny wyrzut
Przód: Marill
Typ: Woda
Atak: Bąbelkowy promień
Tył – Przemiana: Azumarill
Atak: Wałkowanie
Przód: Skitty
Typ: Normalny
Atak: Oczarnowanie
Tył – Przemiana: Delcatty
Atak: Piosenka
Przód: Mawile
Typ: Stal
Atak: Chrupanie
Tył: Mawile
Atak: Chrupanie
Przód: Lairon
Typ: Stal
Atak: Żelazny ogon
Tył – Przemiana: Arrgon
Atak: Metalowy pazur
Przód: Plusle
Typ: Electro
Atak: Podmuch pioruna
Tył: Minum
Atak: Szarża
Przód: Volbeat
Typ: Chrząszcz
Atak: Światło księżyca
Tył – Przemiana: Volbeat
Atak: Śwatło ksieżyca
Przód: Gulpin
Typ: Trucizna
Atak: Trujący gaz
Tył – Przemiana: Swalot
Atak: Ziewanie
Przód: Spoink
Typ: Psycho
Atak: Dobre nastawienie
Tył – Przemiana: Grumpig
Atak: Magiczna powłoka
Przód: Spinda
Typ: Normalny
Atak: Młócenie
Tył: Spinda
Atak: Młócenie
Przód: Trapinch
Typ: Ziemia
Atak: Kopanie w ziemi
Tył – Przemiana: Vibrava
Atak: Atak piaskiem
Przód: Vibrava
Typ: Ziemia
Atak: Atak piaskiem
Tył – Przemiana: Flygon
Atak: Piaskowy grobowiec
Przód: Cacnea
Typ: Roślina
Atak: Trujące żądło
Tył – Przemiana: Cacturne
Atak: Szpilkowy pocisk
Przód: Swablu
Typ: Normalny
Atak: Lustrzany ruch
Tył – Przemiana: Altaria
Atak: Smoczy taniec
Przód: Seviper
Typ: Trucizna
Atak: Trujący kieł
Tył: Seviper
Atak: Trujący kieł
Przód: Baltoy
Typ: Ziemia
Atak: Samozniszczenie
Tył – Przemiana: Claydol
Atak: Starożytna moc
Przód: Lileep
Typ: Kamień
Atak: Kwas
Tył – Przemiana: Cradily
Atak: Budowanie zapasów
Przód: Anorith
Typ: Kamień
Atak: Kamienny wybuch
Tył – Przemiana: Armaldo
Atak: Kąśliwa furia
Przód: Shuppet
Typ: Duch
Atak: Klątwa
Tył – Przemiana: Banette
Atak: Kula cieni
Przód: Absol
Typ: Ciemność
Atak: Ostry wiatr
Tył: Absol
Atak: Ostry wiatr
Przód: Pichu
Typ: Elektro
Atak: Smaganie ogonem
Tył – Przemiana: Pikachu
Atak: Piorun
Przód: Pikachu
Typ: Elektro
Atak: Piorun
Tył – Przemiana: Raichu
Atak: Oszołomienie piorunem
Przód: Wynaut
Typ: Psycho
Atak: Ochranianie
Tył – Przemiana: Wobbuffet
Atak: Odparowanie ciosu
Przód: Snorunt
Typ: Lód
Atak: Zamieć śnieżna
Tył – Przemiana: Glalie
Atak: Lodowaty wiatr
Przód: Sealeo
Typ: Lód
Atak: Kula lodu
Tył – Przemiana: Walerin
Atak: Śnieg w proszku
Przód: Clamperl
Typ: Woda
Atak: Ściśnięcie
Tył – Przemiana: Huntail
Atak: Wir
Przód: Huntail
Typ: Woda
Atak: Wir
Tył – Przemiana: Pelipper
Atak: Zręczność
Przód: Luvdisc
Typ: Woda
Atak: Słodki pocałunek
Tył: Luvdisc
Atak: Słodki pocałunek
Przód: Shelgon
Typ: Smok
Atak: Podwójne ostrze
Tył – Przemiana: Salamance
Atak: Głupi uśmieszek
Przód: Latios & Latias
Typ: Smok
Atak: Kula mgły
Tył: Latios & Latias
Atak: Oddech smoka
Przód: Kyogre
Typ: Woda
Atak: Wodny bicz
Tył: Kyogre
Atak: Wodny bicz
Przód: Groudon
Typ: Ziemia
Atak: Wybuch
Tył: Groudon
Atak: Wybuch